Nyt on vihdoin koulujutuki kunnossa...Enää vaa lääkelaskennan ja -hoidon kokeet ja sit mä oon ihan valmis lähihoitaja :) Ensviikon torstaina pitäs olla valmistumisjuhla ja maanantaina meen tekeen ne kokeet (toivottavasti edes sillon menee läpi). Se on jo 5 uusiminen o_O

Oon ahkerasti valmistanu mun thinspo kirjaa...se on ihan nätti...ainaki ne ihmisten kuvat siinä on kauniita! Aamulla ko "kiipesin" vaa'alle se näytti 79,5 :) menossa siis alaspäin...kuhan vaan en tyris tätä...ja pääsispä jo liikkumaan...muutaman tunnin rullaluistelu tekis hyvää, ja haluisin takas sinne Miehikkälään möksälle (ei oo meijän oma ni ei voi koskavaan mennä) siellä ois niin kiva vaan kävellä luonnossa *huokaus*. Oon vähä ajatellu et vois joka ilta hölkätä/juosta "tunnelista tunneliin" eli semmoset 15 min. pitää vähä kattoo miten toi polvi kestää (sitä potkittiin ko olin 9 lk. eli öw...4 ja puol vuotta sitte. Ja siitä asti ei oo kestäny hyppimistä/juoksemista/pitkäaikasta rasitusta). Ja alkaispa jo naisvoimistelijooiden jumpat :) niihin menee tosin vielä iäisyys...harmiks niillä ei oo mitään kivaa tanssia, napatanssi ois aika jees! ~~~~~~kuhan nyt eka pääsis tästä aivotärähyksestä ja niska- ja pääkivusta eroon :s ~~~~~~

Oi ja ihan muutaman päivän päästä tulee postissa mun korvikset <33 ne näyttää vähä niinku blugeilta ja toisissa on kirsikat ja toisissa pääkallot (eli kaksi paria ostin). Mun pitäs ostaa vielä jooga kirja, paljokohan semmoset maksaa?? no pitäs mennä etiskelemään (eipä sitäkään pääse viel muutamaan päivään tekeen ).

inhottavaa ko ei jaksa olla paikoillaanolla hirmu kauvaan...ei ees koneellakaan...fiilis on ihan paska ja surkee :(