Päällimmäisenä tarkotuksena mulla on pitää ruokapäiväkirjaa...ettei tulis ahmittua...mutta kyl tänne varmasti kertyy muutakin ajatuksia :)

Kuka minä olen? Oon 19w. nuorinainen/tyttö miksä kukin tahtoo luokitella. Asun vielä kotona vanhempien luona (perheeseen kuuluu isä,äiti,veli (17) ja sisko (15) sekä lauma eläimiä eli 2 koiraa 2 shinsua ja heti ku on tarpeeks rahaa ni kaks rottaa/hiirtä hankinnassa). Valmistun ihan muutaman viikonpäästä lähihoitajaks, sit oiski tarkotus alottaan iltalukio ja vuodenpäästä alkaa opiskella toimintaterapeutiks (joku taideterapia tms.)

Mun syömistä on aina vahittu tarkkaan, tosin oon pyrkiny syömään mahd. pieniä annoksia (josta on aiheutunu se että elimistöni on varastoinu ruokaa ja oon vaan lihonnu). Täl hetkel painan jotain 80kg (ottan huomioon et oon vaan 165 cm) ja tavote paino olis semmonen 55-60kg kesän loppuun mennessä...mut on aina pakotettu syömään, nyt saan vihdoin ite päättää ja mun syöminen todellaki "loppuu" tähän...Mä en haluu olla lyllerö joka vierii pitkin katua...Mä en koe että olisin jotenki syömishäiriöinen...mä vaan haluan olla kaunis!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

aamu: energia juoma ja koulun take away minttukaakao

lounas: n. 2dl porkkanaraastetta, hapankorppu ja lasi vettä

 ...ja kävin kaverinkaa jätskillä... 

välipala: energiajuoma ja n.10 lusikallista iskän tekemää karpalokiisseliä (tehty hedelmäsokerilla)

illalla syön vielä yhen banaanin...ja vettä juon jonkunverran (n.1,5 l) päivänmittaan

Muuten oon päivään ihan tyytyväinen mut kaakao, energiajuoma ja jätski on ihan turhat...ja vettä pitää juua enemmän!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

mut mut nyt rullaluistelemaan koirankaa :)